Stopper i KL

Kære medlemmer i KL,

Efter næsten 14 år i KL og 45 år på arbejdsmarkedet, har jeg besluttet mig for at gå på pension. Jeg har valgt at stoppe midt i en valgperiode – men har lovet at hjælpe og stå til rådighed for TR-kredsen i KL og PF’s forretningsudvalg i det omfang, som er nødvendig.

Jeg stopper i KL med virkning fra 1. juli 2019, men min sidste arbejdsdag bliver dog d. 29. maj på grund af afvikling af fleks og ferie. I vil senere blive inviteret til en afskedsreception d. 28. Maj kl. 15.00.

TR vil indkalder til et medlemsmøde d. 6. Maj kl. 15.30, hvor skal vi have valgt en ny TR i stedet for mig fra d. 1. juli – så har du lyst, som kom og tag en snak om TR-arbejdet med

Annika Rosendal, CVB
Jette Kyhl, Børn og Folkeskole
Julie Deleuran, IT
Amanda Rosendal, APC

Derudover vil TR’erne indstille Annika Rosendal som ny kredsformand i KL fra 1. Juni.

På medlemsmødet vil vi desuden skulle drøfte “Kompetenceudvikling – i lyset af fremtidens administrative arbejdsplads”, hvor bl.a. HR-vicedirektør Helle Smith vil komme med nogle bud på fremtidens arbejdsplads set fra en ledelsesvinkel. Vi er lige nu i gang med at lægge sidste hånd på medlemsmødet og du vil herefter få en mere officiel indbydelse. PF er efterfølgende vært for lidt aftensmad og vin/vand.

Allan Graversen
Formand