Runa Forsikring

Du kan få forsikringer hos RUNA Forsikring

Bliv forsikret i Runa Forsikring

Som medlem af PF kan du købe private forsikringer hos Runa Forsikring.

’Bedst i test’ flere gange i træk
Vores forsikringer er flere gange i træk blevet kåret ”Bedst i Test” af Forbrugerrådet Tænk Penge.

Vi tilbyder forsikringer, som giver dig den
økonomiske tryghed, du har brug for, hvis du bliver ramt af en skade
eller en ulykke. Det gælder bl.a.:

Et forsikringsfællesskab med mening og værdi for dig

Hos Runa Forsikring bliver du en del af et medlemsejet forsikringsfællesskab. Det betyder, at vi dækker ind for hinanden og deles om alt – også risikoen og regningen. Målet er at sikre dig den bedste dækning. Du kan forvente en god rådgivning og en tillidsfuld skadesbehandling. Og når du har haft indboforsikring i tre år, får du en loyalitetsrabat som tak for, at du er et trofast medlem af forsikringsfællesskabet.

Om Runa Forsikring

Runa Forsikring er en del af LB Forsikring, der også består af Lærerstandens Brandforsikring og Bauta Forsikring. Tilsammen er LB Forsikring Danmarks 5. største forsikringsselskab på privatmarkedet.*

Ring, og få et tilbud på 33 95 76 82, eller læs mere på runa.dk

*Forsikring og Pensions opgørelse af markedsandel baseret på de forsikringer, LB Forsikring tilbyder (4. kvartal 2015).